jump to navigation

Job hopping – cum sa castigi mai multi bani pe timp de criza? October 25, 2010

Posted by Daniel Alexandrescu in Ethics & Standards.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

O prietena imi cerea sa-mi dau cu parerea despre job hopping. Recunosc pentru ca si eu mi-am schimbat jobul in anii trecuti insa nu dupa cateva luni ci la fiecare 3-4 ani.

De cand a inceput criza am vazut CV-uri si oameni care au experiente de cateva luni. Nu pot sa tolerez si nici nu recomand oameni care nu performeaza in cadrul unei companii mai putin de 2 ani de zile.

La capitolul Job Hopping, in vremurile de boom economic, am intalnit un director de vanzari care a ajuns la 3000 de EURO salariu in doar cateva luni. Vanzarile mergeau, nimeni nu se intreba de unde vin banii iar cand criza a lovit companiile, omul a fost primul care a trebuit sa plece.

Inainte de job-ul gras platit cu 3000 de euro, avusese o pozitie de director de vanzari la o firma concurenta si un salariu de 1500 euro. Inainte de asta, la concurenta celei de-a doua firme cu 800 de euro.

O vina in tot acest lant trofic o au si managerii disperati care cred ca in felul acesta destabilizeaza concurenta dar si directorii de resurse umane care dubleaza salariile fara sa clipeasca.

Nebunie curata, oamenii acestia sunt sau devin niste mercenari, loialitatea lor este oricand de vanzare si te poti trezi oricand cu o amenintare venita chiar din interiorul firmei (pot pleca cu secrete, clienti, conturi). Eu zic tot timpul ca le e mai bine acolo unde sunt si ca talente gasim si in alte domenii…

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a comment